Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítási információk

Szállítási módok:

Személyes átvétel:

A megrendelt termékeket, üzletünk nyitvatartási idejében személyesen is átveheted. Itt lehetőséged van készpénzes és bankkártyás fizetésre is. Nagyon fontos, amíg nem kaptál értesítést arról, hogy minden általad rendelt termék készleten van, ne indulj el.  Ajánljuk a személyes átvétel választását, mert ebben az esetben körül is tudsz nézni nálunk., és személyes tanácsadással is tudunk segíteni.

A személyes átvételre rendelt csomagokat 1 hétig áll módunkban tárolni. Kérjük, addig gondoskodj az
elszállításról. 1 hét után a rendelt csomagot automatikusan visszatároljuk és a rendelés törlésre kerül.

Futárszolgálat :

Amennyiben nálunk vásárolsz, lehetőséged van rá, hogy házhozszállítást kérj. Üzletünk a TNT Expressz Hungary futárszolgálattal küldi el neked a megrendelt termékeket, így akár már a megrendelést követő napon kézhez veheted őket (a szállítási idő egyes esetekben több napot vehet igénybe). Csomagod feladásáról minden esetben értesítést kapsz, és a feladást követően is nyomon követheted annak útját , a csomagszám alapján. Amennyiben a futár nem talál otthon téged a kiszállítás időpontjában, úgy még egy alkalommal újra megpróbálja. Ha ebben az időpontban sem vagy otthon, akkor a futár a rendelést visszahozza üzletünkbe , és a szerződés semmis lesz.

(Ha ezek után mégis igényt tartasz a megrendelt termékekre, akkor azt csak abban az esetben tudjuk újra kiküldeni részedre, ha az újabb kiszállítás díja mellett, a korábban át nem vett kiszállítás díját is megfizeted ).

Házhozszállítási díj:

Fontos tudni, hogy a weboldalunkon feltüntetett árak NEM tartalmazzák a kiszállítás költségét, azt mindig azon felül számlázzuk.

A szállítási díj, normál méretű csomagok esetén (30kg-ig) 1.690 ft, (30-40kg között) 3.390 ft, az egész ország területén egységesen.

Normál méretű csomagnál 30.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás díja országosan: 0Ft

Extra nagy méretekkel, vagy súllyal rendelkező csomagok esetén, egyedi árajánlatot adunk a szállításra. Természetesen erről előzetesen egyeztetünk a megrendelővel, hogy az esetleges magasabb szállítási költség esetén is tartja e a rendelést.

Külföldre történő szállítás nem lehetséges.

Csomagok:

A csomagolásnak nincs külön költsége, és több termék rendelése esetén is igyekszünk minél többet egy csomagban küldeni, erre viszont nem mindig van lehetőség, például törékeny, vagy a szokványostól eltérő méretű termékeket nem biztos, hogy egybe tudunk csomagolni biztonságosan. Ebben az esetben csak több csomagban tudjuk küldeni a rendelésed. Természetesen erről minden esetben, a feladás előtt tájékoztatunk, ekkor még lehetőséged nyílik a megrendelés lemondására.

Élőállat:

Élő állatot elvből nem küldünk ki, kizárólag személyesen tudod átvenni üzletünkben nyitvatartási időben.

Növények:

A növényeket alaposan becsomagolva küldjük és fenn tartjuk a jogot, hogy extrém hideg, illetve meleg időjárási körülmények között nem adjuk fel, illetve akkor sem, ha több napot áll a szállítócég raktárában (pl Pénteken, mert akkor egész hétvégén a raktárban van), természetesen erről is egyeztetünk veled.

Fagyasztott eledel:

Fagyasztott eleséget nem küldünk ki, mivel elolvadhat mire odaér.

Akvárium:

Akváriumokat és akvárium szetteket nem áll módunkban küldeni, a fokozott sérülésveszély miatt. Ezeket csak személyesen tudod átvenni és a haza juttatásáról is neked kell gondoskodnod.

Bizonyos esetekben, pl. nagyobb akváriumok, akvárium szettek esetében lehetőség nyílik saját autóval
történő szakszerű kiszállításra is. Ekkor a szállítási költség külön megegyezés tárgyát képezi.

Szállítási határidő:

Átlagos esetben a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs
lehetőség, akkor e-mailben vagy telefonon értesítünk arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válassz. Minden termék mellet feltüntetünk egy esetleges szállítási határidőt, ez persze egyéb technikai okokból eltérhet, érkezhet előbb is, vagy utóbb ezekért felelősséget nem tudunk vállalni. Köszönjük a megértést!

Szállításnál során megsérült termék:
A csomag átvételekor - még a futár jelenlétében - alaposan vizsgálja meg a csomagot, látható
külsérelmi nyomokat keresve (hiányzó vagy sérült ragasztás, benyomódott oldalak vagy sarkok,
szakadások, látható sérülések, folyadékfoltok a csomagoláson, stb). Amennyiben a csomagon látható
külsérelmi nyomot találsz, még a futár jelenlétében kárfelvételi jegyzőkönyvet kell készíteni. Ennek hiányában nem tudjuk garantálni a sérült vagy hiányzó termékek cseréjét, vagy pénz visszafizetést. 

A futár távozása után kibontott - kívülről sértetlennek látszó - csomag belső sérüléseit vagy egyéb problémákat kérünk azonnal jelezd a elérhetőségeinek egyikén. Célszerű a sérülésről fényképet is készíteni és azt is eljuttatni hozzánk a sérülés pontos leírásával együtt. A nyitva tartási idő után átvett csomagokkal kapcsolatos értesítéseket email-ben várjuk. Igyekszünk minden panaszt és észrevételt rugalmasan és segítőkészen kezelni, vásárlóink elégedettsége érdekében.

Végszó:

Amennyiben figyelmesen elolvastad és elfogadtad a fentebb leírtakat, el tudod indítani megrendelésed.

Reméljük, hogy megtalálod nálunk, amire szükséged van!
Amennyiben mégsem, kérjük, jelezd igényed, elérhetőségeink valamelyikén.

Jó vásárlást kívánunk!